Értékelések Bobbejaanland (Vidámpark)

Bobbejaanland (Vidámpark)
87 vélemény
Értékelések Bobbejaanland (Vidámpark)
Olensteenweg 45, B-2460, Lichtaart

Bobbejaanland (Vidámpark) ennyit kap: 7,4 / 10, a következő alapján: 87 vélemény
Szeretné tudni, hogy másoknak mi a véleménye erről a látványosságról: Bobbejaanland (Vidámpark) (Lichtaart)? Ezen az oldalon megnézheti az értékeléseket! Készítettek 29 videók-t erről: Bobbejaanland (Vidámpark). Még keresgél? Nézze meg az itteni szálláshelyeket: Belgium Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Antwerpen Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Lichtaart, Bobbejaanland (Vidámpark) környékén
Türelmét kérem...
Betűméret: A A A

87 találat a következőhöz: Bobbejaanland (Vidámpark)

87 vélemény
Mutasson értékeléseket erről:
Értékelések ezen a nyelven:
Család kisgyerekekkel, júl. 2015
"Nooit meer"Lefordít
familie van amelsvo...

2015. július 26. wat een tegenvaller
park is erg duur qua prijs verhouding
door het slechte weer ging alles of later of helemaal niet open !
half park doorlopen voor koffie en een wc
personeel chagerijnig , eten vies en heeel duur
weinig keus qua eten en dan word er ook nog een kind ziek in de auto op de terug weg van het eten
NOOIT MEER BOBBEJAANLAND

Barátok, jún. 2015
"Duur en saai"Lefordít
Tijn
5,0

2015. június 29. Ik had best veel verwacht van dit park. Vooral voor deze prijs. Er zijn veel achtbanen, dus dan zou het bij mij sowieso goed moeten zitten. Ook was ik erg benieuwd naar de veelbelovende nieuwe Forbidden Caves.
De achtbanen zijn stuk voor stuk erg saai. De meeste zijn erg slecht onderhouden en zien er vies en onstabiel uit. Kermisachtbaantjes. Ook Forbidden Caves viel flink tegen. We hebben anderhalf uur in de rij gestaan door verschillende technische storingen en uiteindelijk stelde de rit zelf niks voor. De acteurs in de attractie maakten het wel een stuk leuker.
Het eten is ook aan de prijzige kant. Gelukkig had ik brood van thuis mee, dus heb ik geen cent uit hoeven geven in het park.

Als je van thrill-rides houdt zoals ik, dan zou ik zeker niet naar dit park gaan. Op de kermis heb je dezelfde attracties en daar hoeft het niet zo duur te zijn.

Barátok, jún. 2015
"Nu wel gezien!"Lefordít
Daan
7,0

2015. június 21. Na dit bezoek denk ik dat we niet meer gaan. De nieuwe attractie The forbidden caves vond ik ook tegenvallen. Het park is zeker niet de volle prijs waard.

Család kisgyerekekkel, máj. 2015
"Super pretpark"Lefordít
Fam . Clement - Lam...
10,0

2015. május 23. zeker de moeite om eens te bezoeken .
een pretpark voor groot en klein en voor ieder wat wils

Párok, ápr. 2015
"Duur park!"Lefordít
Susan
5,0

2015. április 25. Via actie van een supermarkt naar Bobbejaanland geweest, laatste keer was in 1998. Viel helaas toch wat tegen.. Als je het vergelijkt met de Efteling snap ik niet dat Bobbejaanland dezelfde toegangsprijs vraagt. Ik vind het te duur gezien de attracties en grote van het park. Je bent er zo doorheen. Eten en drinken duur en vond het belachelijk dat je voor 12.00 op 1 plek overdekt kan eten/drinken. Park is niet echt onderhouden en is verouderd. Jammer jammer... Voor ons niet nog een keer.

Barátok, 2015
"'n moeilijk park om een mening over te geven"Lefordít
Ben
6,0

2015. január 01. Bobbejaanland is als je het mij vraagt een van de moeilijkste parken om te beoordelen. Als abbonementhouder van de afgelopen twee jaar en volgend jaar waarschijnlijk alweer. (Park is vlakbij en het abbonement is qua prijs een weggevertje. Voor eens een heel dagje met vrienden weg te kunnen is het voor ons dus een nobrainer.) valt het gewoon op hoe het park jaarlijks steeds meer pluimen verliest. Onderhoud is -hoewel men er toch nog werk van probeert te maken- een van de grootste problemen die het park kent. Als je wilt genieten van een mooie omgeving moet je duidelijk niet in Bobbejaanland zijn. Voor thrill rides ook niet, en voor de sfeer... Dat is waar ik moeite mee heb om een duidelijk oordeel kver te vellen. De ene keer is het park op een gewone/event dag doodsaai, terwijl je de keer daarop echt een topdag beleeft. Het park slaagt er soms nog in om te bruisen van gezelligheid, en een gezellige drukte. En het doet daarom ook zeer om de keer nadien in een doodsaai park rond te lopen.

Család kisgyerekekkel, okt. 2014
"Halloweenfeest niet geschit voor jonge kinderen."Lefordít
U.
7,0

2014. október 25. Leuk en goed onderhouden park. Wachttijden niet al te lang.
Alleen was het Halloweenfeest niet zo'n succes bij mijn jonge kinderen (4 en 5 jaar); ze waren doodsbenauwd voor de zombies die door het park liepen en de mensen aanspraken. Ze wilden door die zombies het liefst zo snel mogelijk naar huis. Daarna helaas nachtmerries.. Ik vond het vervelend dat de zombies ook kleine kinderen aanspraken (en aanraakten in hun gezicht). Verder is het natuurlijk een leuk feestje voor wat oudere kinderen.

Család nagyobb gyerekekkel, okt. 2014
"Leuk park om een keer te bezoeken"Lefordít
Nance
7,0

2014. október 22. Wij hebben Bobbejaanland met onze 2 kinderen (10 en 17 jr.) bezocht in de periode van Halloween. De attracties zijn leuk, genoeg aanbod voor jong en oud. De wachttijden vielen erg mee! Het park was op bepaalde gedeeltes versierd met Halloween. Ook waren er 3 "Haunted houses". Entree is v.a. 16 jr, maar wordt niet streng op gecontroleerd, dit kan voor jonge kinderen behoorlijk eng zijn. Daarnaast heb je nog wat optredens in het teken van Halloween. Als je als (16+) Halloween wilt vieren, adviseer ik je toch uit te wijken naar bijv. Walibi, waar het spectaculairder en spannender wordt gepresenteerd. Halloween in Bobbejaanland is dan iets meer gericht op de wat jongere kinderen. Voor ons jongste dus prima! In het begin kun je op de foto met een smurf. Je mag je eigen drinken en eten mee nemen in het park, maar er zijn uiteraard ook tentjes waar je eten en drinken kunt kopen. Het park zag er netjes uit (maar dit kan ook komen, dat het niet zo heel erg druk was). Wij hebben ons vermaakt!

Egyedül, szept. 2014
"Gevarieerd attractie-aanbod"Lefordít
Rotterdammer
8,0

2014. szeptember 23. Het attractie-aanbod vind ik gevarieerd. Er is een balans tussen kinderattracties, thrill-rides en familie-attracties. Jammer dat er nog steeds bezoekers zijn die op verschillende fora klagend at er mee thrill-rides moeten komen, terwijl die er genoeg zijn.
Ik hoop overigens dat de nieuwe attractie van Bobbejaanland een darkride wordt.

Család kisgyerekekkel, aug. 2014
"Leuk park voor jong en oud"Lefordít
richardkraal
8,0

2014. augusztus 14. We waren er al bijna 15 jaar niet meer geweest en na het lezen van beoordelingen op een Belgische site een beetje bang dat we teleurgesteld zouden worden. Alles viel reuze mee, het park is leuk, netjes en verzorgd.
Er is veel te doen, op een beetje drukke dag redt je het maar net om alle attracties te doen. Sommige shows zijn ook de moeite waard.
De OkiDoki en Flying Orca daar kan je maar beter niet in gaan met een 3 jarige, die gaan veel te hard!

Eten en drinken zijn redelijk goed, je moet alleen bij de Friet el Rio veel geduld hebben, ze doen 2 bestellingen in 5minuten...

Voor mijn zoontje van 3 was er ook voldoende te doen, mijn dochter van 6 mocht bijna overal in (af en toe met een knipoog mocht ze in de 1,20m attracties, ze is 1,19m)

Parkeren is een drama, vooral bij vertrek, dan staat er binnen de kortste keren een file en doe je er een 3 kwartier over om van het terrein af te komen.

Al met al, een leuke dag gehad met het hele gezin en voor herhaling vatbaar.

Zoover link az Ön weboldalára

Több lehetőségért kattintson ide

Poll

Hány pohár alkoholt iszik meg a nyaraláson naponta?

Ön tulajdonos?

A Zoover különböző szolgáltatásokat nyújt a tulajdonosoknak.Több információhoz kattintson ide!