Értékelések Bobbejaanland (Vidámpark)

Bobbejaanland (Vidámpark)
82 vélemény
Értékelések Bobbejaanland (Vidámpark)
Olensteenweg 45, B-2460, Lichtaart

Bobbejaanland (Vidámpark) ennyit kap: 7,5 / 10, a következő alapján: 82 vélemény
Szeretné tudni, hogy másoknak mi a véleménye erről a látványosságról: Bobbejaanland (Vidámpark) (Lichtaart)? Ezen az oldalon megnézheti az értékeléseket! Készítettek 29 videók-t erről: Bobbejaanland (Vidámpark). Még keresgél? Nézze meg az itteni szálláshelyeket: Belgium Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Antwerpen Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Lichtaart, Bobbejaanland (Vidámpark) környékén
Türelmét kérem...
Betűméret: A A A

82 találat a következőhöz: Bobbejaanland (Vidámpark)

82 vélemény
Mutasson értékeléseket erről:
Értékelések ezen a nyelven:
Barátok, 2015
"'n moeilijk park om een mening over te geven"Lefordít
Ben
6,0

2015. január 01. Bobbejaanland is als je het mij vraagt een van de moeilijkste parken om te beoordelen. Als abbonementhouder van de afgelopen twee jaar en volgend jaar waarschijnlijk alweer. (Park is vlakbij en het abbonement is qua prijs een weggevertje. Voor eens een heel dagje met vrienden weg te kunnen is het voor ons dus een nobrainer.) valt het gewoon op hoe het park jaarlijks steeds meer pluimen verliest. Onderhoud is -hoewel men er toch nog werk van probeert te maken- een van de grootste problemen die het park kent. Als je wilt genieten van een mooie omgeving moet je duidelijk niet in Bobbejaanland zijn. Voor thrill rides ook niet, en voor de sfeer... Dat is waar ik moeite mee heb om een duidelijk oordeel kver te vellen. De ene keer is het park op een gewone/event dag doodsaai, terwijl je de keer daarop echt een topdag beleeft. Het park slaagt er soms nog in om te bruisen van gezelligheid, en een gezellige drukte. En het doet daarom ook zeer om de keer nadien in een doodsaai park rond te lopen.

Család kisgyerekekkel, okt. 2014
"Halloweenfeest niet geschit voor jonge kinderen."Lefordít
U.
7,0

2014. október 25. Leuk en goed onderhouden park. Wachttijden niet al te lang.
Alleen was het Halloweenfeest niet zo'n succes bij mijn jonge kinderen (4 en 5 jaar); ze waren doodsbenauwd voor de zombies die door het park liepen en de mensen aanspraken. Ze wilden door die zombies het liefst zo snel mogelijk naar huis. Daarna helaas nachtmerries.. Ik vond het vervelend dat de zombies ook kleine kinderen aanspraken (en aanraakten in hun gezicht). Verder is het natuurlijk een leuk feestje voor wat oudere kinderen.

Család nagyobb gyerekekkel, okt. 2014
"Leuk park om een keer te bezoeken"Lefordít
Nance
7,0

2014. október 22. Wij hebben Bobbejaanland met onze 2 kinderen (10 en 17 jr.) bezocht in de periode van Halloween. De attracties zijn leuk, genoeg aanbod voor jong en oud. De wachttijden vielen erg mee! Het park was op bepaalde gedeeltes versierd met Halloween. Ook waren er 3 "Haunted houses". Entree is v.a. 16 jr, maar wordt niet streng op gecontroleerd, dit kan voor jonge kinderen behoorlijk eng zijn. Daarnaast heb je nog wat optredens in het teken van Halloween. Als je als (16+) Halloween wilt vieren, adviseer ik je toch uit te wijken naar bijv. Walibi, waar het spectaculairder en spannender wordt gepresenteerd. Halloween in Bobbejaanland is dan iets meer gericht op de wat jongere kinderen. Voor ons jongste dus prima! In het begin kun je op de foto met een smurf. Je mag je eigen drinken en eten mee nemen in het park, maar er zijn uiteraard ook tentjes waar je eten en drinken kunt kopen. Het park zag er netjes uit (maar dit kan ook komen, dat het niet zo heel erg druk was). Wij hebben ons vermaakt!

Egyedül, szept. 2014
"Gevarieerd attractie-aanbod"Lefordít
Rotterdammer
8,0

2014. szeptember 23. Het attractie-aanbod vind ik gevarieerd. Er is een balans tussen kinderattracties, thrill-rides en familie-attracties. Jammer dat er nog steeds bezoekers zijn die op verschillende fora klagend at er mee thrill-rides moeten komen, terwijl die er genoeg zijn.
Ik hoop overigens dat de nieuwe attractie van Bobbejaanland een darkride wordt.

Család kisgyerekekkel, aug. 2014
"Leuk park voor jong en oud"Lefordít
richardkraal
8,0

2014. augusztus 14. We waren er al bijna 15 jaar niet meer geweest en na het lezen van beoordelingen op een Belgische site een beetje bang dat we teleurgesteld zouden worden. Alles viel reuze mee, het park is leuk, netjes en verzorgd.
Er is veel te doen, op een beetje drukke dag redt je het maar net om alle attracties te doen. Sommige shows zijn ook de moeite waard.
De OkiDoki en Flying Orca daar kan je maar beter niet in gaan met een 3 jarige, die gaan veel te hard!

Eten en drinken zijn redelijk goed, je moet alleen bij de Friet el Rio veel geduld hebben, ze doen 2 bestellingen in 5minuten...

Voor mijn zoontje van 3 was er ook voldoende te doen, mijn dochter van 6 mocht bijna overal in (af en toe met een knipoog mocht ze in de 1,20m attracties, ze is 1,19m)

Parkeren is een drama, vooral bij vertrek, dan staat er binnen de kortste keren een file en doe je er een 3 kwartier over om van het terrein af te komen.

Al met al, een leuke dag gehad met het hele gezin en voor herhaling vatbaar.

Család kisgyerekekkel, aug. 2014
"Leuk pretpark"Lefordít
Groeneweg
8,0

2014. augusztus 09. Genoeg te beleven, voor durfals en voor kleinere kinderen ook. Een mooie mengeling van rustiger en wildere attracties.

Család kisgyerekekkel, 2014
"Plezantste land"Lefordít
mjan
8,0

2014. július 29. Bobbejaanland is een leuk park. Het is er wel wat rommelig. Er is van alles te doen. Leuke achtbanen en wildwaterbaan en nog veel meer. Houd er wel rekening mee dat men erg streng is met de minimale lengtes van attracties. Bij twijfel volgt er een precieze meting. Zeker bezoeken als je in de buurt bent.

Család kisgyerekekkel, júl. 2014
"Een super leuke dag gehad!"Lefordít
Viola
8,0

2014. július 20. Leuke attracties voor jong en oud. Wij vonden het park, in tegenstelling tot wat eerder geschreven is, heel erg netjes. Je ziet nergens afval liggen en om de tien meter staat een vuilnisbak. Er is veel groen op het park en ook dat is allemaal heel goed onderhouden. Van oorsprong een ouder park, maar heel goed aangepast aan de huidige normen. Nergens erg lang gewacht en vriendelijk personeel. Je kunt de dag zo duur maken als je zelf wilt. Even op zoek naar een leuke kortingsbon en zelf ook wat eten en drinken meenemen. Wij hebben ons erg vermaakt en zijn veel langer gebleven dan we van plan waren!

Család kisgyerekekkel, júl. 2014
"Mooi park; voor elk wat wils"Lefordít
Arno
8,0

2014. augusztus 03. Wij zijn hier met onze kinderen geweest (10, 8, 5 en 1 jaar) voor ieder was er wel iets te doen of beleven. Het was wel erg druk met lange wachttijden, het park bleef een uur langer open. We hadden kortingskaarten, de normale toegangsprijs, 32 euro voor iemand boven 1.40 meter, vind ik wel erg pittig. Ook de vertering op het park is niet bepaald low-budget te noemen. De kinderen hebben zich goed vermaakt en genoten van de attracties evenals de ouders.

Család nagyobb gyerekekkel, jún. 2014
"Leuk maar druk"Lefordít
B.Oomen
8,0

2014. június 25. Wij zijn op een maandag geweest. Laatste week van juni . Druk door de vele schoolreisjes . Bij de meeste attracties ongeveer 25 tot 35 minuten wachttijd. jammer dat de maximale capaciteit van de attracties niet werd benut . Bijvoorbeeld bij de dreamcatcher geen 2 maar 1 slinger stoeltjes in gebruik en bij Indiana River lagen nog een aantal boomstam bootjes niet in gebruik.Dit was bij meer attracties het geval . het park ziet er gezellig , en goed onderhouden uit. Je kunt wel zien dat het al een ouder park is.Het park is overzichtelijk en er zijn genoeg attracties voor alle leeftijds categorieen .

Zoover link az Ön weboldalára

Több lehetőségért kattintson ide

Legjobb látványosságok itt: Lichtaart

Poll

Hány pohár alkoholt iszik meg a nyaraláson naponta?

Ön tulajdonos?

A Zoover különböző szolgáltatásokat nyújt a tulajdonosoknak.Több információhoz kattintson ide!