Értékelések Bobbejaanland (Vidámpark)

Bobbejaanland (Vidámpark)
77 vélemény
Értékelések Bobbejaanland (Vidámpark)
Olensteenweg 45, B-2460, Lichtaart

Bobbejaanland (Vidámpark) ennyit kap: 7,5 / 10, a következő alapján: 77 vélemény
Szeretné tudni, hogy másoknak mi a véleménye erről a látványosságról: Bobbejaanland (Vidámpark) (Lichtaart)? Ezen az oldalon megnézheti az értékeléseket! Készítettek 13 videók-t erről: Bobbejaanland (Vidámpark). Még keresgél? Nézze meg az itteni szálláshelyeket: Belgium Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Antwerpen Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Lichtaart, Bobbejaanland (Vidámpark) környékén
Türelmét kérem...
Betűméret: A A A

77 találat a következőhöz: Bobbejaanland (Vidámpark)

77 vélemény
Mutasson értékeléseket erről:
Értékelések ezen a nyelven:
Család kisgyerekekkel, aug. 2014
"Leuk park voor jong en oud"Lefordít
richardkraal
8,0

2014. augusztus 14. We waren er al bijna 15 jaar niet meer geweest en na het lezen van beoordelingen op een Belgische site een beetje bang dat we teleurgesteld zouden worden. Alles viel reuze mee, het park is leuk, netjes en verzorgd.
Er is veel te doen, op een beetje drukke dag redt je het maar net om alle attracties te doen. Sommige shows zijn ook de moeite waard.
De OkiDoki en Flying Orca daar kan je maar beter niet in gaan met een 3 jarige, die gaan veel te hard!

Eten en drinken zijn redelijk goed, je moet alleen bij de Friet el Rio veel geduld hebben, ze doen 2 bestellingen in 5minuten...

Voor mijn zoontje van 3 was er ook voldoende te doen, mijn dochter van 6 mocht bijna overal in (af en toe met een knipoog mocht ze in de 1,20m attracties, ze is 1,19m)

Parkeren is een drama, vooral bij vertrek, dan staat er binnen de kortste keren een file en doe je er een 3 kwartier over om van het terrein af te komen.

Al met al, een leuke dag gehad met het hele gezin en voor herhaling vatbaar.

Család kisgyerekekkel, aug. 2014
"Leuk pretpark"Lefordít
Groeneweg
8,0

2014. augusztus 09. Genoeg te beleven, voor durfals en voor kleinere kinderen ook. Een mooie mengeling van rustiger en wildere attracties.

Család kisgyerekekkel, 2014
"Plezantste land"Lefordít
mjan
8,0

2014. július 29. Bobbejaanland is een leuk park. Het is er wel wat rommelig. Er is van alles te doen. Leuke achtbanen en wildwaterbaan en nog veel meer. Houd er wel rekening mee dat men erg streng is met de minimale lengtes van attracties. Bij twijfel volgt er een precieze meting. Zeker bezoeken als je in de buurt bent.

Család kisgyerekekkel, júl. 2014
"Een super leuke dag gehad!"Lefordít
Viola
8,0

2014. július 20. Leuke attracties voor jong en oud. Wij vonden het park, in tegenstelling tot wat eerder geschreven is, heel erg netjes. Je ziet nergens afval liggen en om de tien meter staat een vuilnisbak. Er is veel groen op het park en ook dat is allemaal heel goed onderhouden. Van oorsprong een ouder park, maar heel goed aangepast aan de huidige normen. Nergens erg lang gewacht en vriendelijk personeel. Je kunt de dag zo duur maken als je zelf wilt. Even op zoek naar een leuke kortingsbon en zelf ook wat eten en drinken meenemen. Wij hebben ons erg vermaakt en zijn veel langer gebleven dan we van plan waren!

Család kisgyerekekkel, júl. 2014
"Mooi park; voor elk wat wils"Lefordít
Arno
8,0

2014. augusztus 03. Wij zijn hier met onze kinderen geweest (10, 8, 5 en 1 jaar) voor ieder was er wel iets te doen of beleven. Het was wel erg druk met lange wachttijden, het park bleef een uur langer open. We hadden kortingskaarten, de normale toegangsprijs, 32 euro voor iemand boven 1.40 meter, vind ik wel erg pittig. Ook de vertering op het park is niet bepaald low-budget te noemen. De kinderen hebben zich goed vermaakt en genoten van de attracties evenals de ouders.

Család nagyobb gyerekekkel, jún. 2014
"Leuk maar druk"Lefordít
B.Oomen
8,0

2014. június 25. Wij zijn op een maandag geweest. Laatste week van juni . Druk door de vele schoolreisjes . Bij de meeste attracties ongeveer 25 tot 35 minuten wachttijd. jammer dat de maximale capaciteit van de attracties niet werd benut . Bijvoorbeeld bij de dreamcatcher geen 2 maar 1 slinger stoeltjes in gebruik en bij Indiana River lagen nog een aantal boomstam bootjes niet in gebruik.Dit was bij meer attracties het geval . het park ziet er gezellig , en goed onderhouden uit. Je kunt wel zien dat het al een ouder park is.Het park is overzichtelijk en er zijn genoeg attracties voor alle leeftijds categorieen .

Csoport, 2014
"Leuk familiepretpark"Lefordít
wendy
8,0

2014. április 13. Wij wonen vlakbij Bobbejaanland hierdoor kom ik er al vanaf ik klein ben, sinds ik kinderen heb neem ik er al 8 jaar een abonnement van wij komen er wekelijks toch zijn we het nog niet moe na al die jaren. Het park is zowel voor groot als klein, de attractie's zijn leuk, ook is er voor kinderen een kinderland met een grote indoorspeeltuin. Het eten en drinken is er duur.

Család kisgyerekekkel, ápr. 2014
"Niet mijn park!"Lefordít
cath
4,0

2014. április 08. Ik vind het park ten eerste heel erg duur gelukkig ivm met mijn efteling abonnement,voor de helft van het geld maar als je de volle mep moet betalen ben je er zuur van.
Ook vind ik het park zelf slecht onderhouden en zwaar verouderd,maar wat ik helemaal belachelijk vond was dat sommige attracties dicht waren ivm met lunchpauze??en dan gewoon een uur ofzo...dat kun je gewoon niet maken!!zeker niet als je zoveel entree geld betaald.
Wat ik ook erg vreemd vond dat er maar 1 man personeel stond voor 2 verschillende attracties..waardoor kinderen erg lang moeten wachten.
Ook vond ik het aanbod qua eten erg slecht je kunt bijna niet aan een gewoon broodje komen..alleen maar vet..of je moet helemaal naar de andere kant van het park!
Het eten en drinken is ook heel erg duur.
Al met al prijs/kwaliteit verhouding erg scheef.
Ik zal er niet snel meer terug komen helaas.

Család kisgyerekekkel, okt. 2013

Barátok, szept. 2013
"Slecht onderhouden"Lefordít
Anna81
6,0

2013. szeptember 22. Aanbod van attracties prima maar wat is het park slecht onderhouden. Met een likje verf zou het geheel er al stukken beter uitzien. Personeel bij de in-/uitgang was zeer vriendelijk.

Zoover link az Ön weboldalára

Több lehetőségért kattintson ide

Poll

Hány pohár alkoholt iszik meg a nyaraláson naponta?

Ön tulajdonos?

A Zoover különböző szolgáltatásokat nyújt a tulajdonosoknak.Több információhoz kattintson ide!