Értékelések Bobbejaanland (Vidámpark)

Bobbejaanland (Vidámpark)
73 vélemény
Értékelések Bobbejaanland (Vidámpark)
Olensteenweg 45, B-2460, Lichtaart

Bobbejaanland (Vidámpark) ennyit kap: 7,4 / 10, a következő alapján: 73 vélemény
Szeretné tudni, hogy másoknak mi a véleménye erről a látványosságról: Bobbejaanland (Vidámpark) (Lichtaart)? Ezen az oldalon megnézheti az értékeléseket! Készítettek 13 videók-t erről: Bobbejaanland (Vidámpark). Még keresgél? Nézze meg az itteni szálláshelyeket: Belgium Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Antwerpen Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Lichtaart, Bobbejaanland (Vidámpark) környékén
Türelmét kérem...
Betűméret: A A A

73 találat a következőhöz: Bobbejaanland (Vidámpark)

73 vélemény
Mutasson értékeléseket erről:
Értékelések ezen a nyelven:
Család kisgyerekekkel, júl. 2014
"Een super leuke dag gehad!"Lefordít
Viola
8,0

2014. július 20. Leuke attracties voor jong en oud. Wij vonden het park, in tegenstelling tot wat eerder geschreven is, heel erg netjes. Je ziet nergens afval liggen en om de tien meter staat een vuilnisbak. Er is veel groen op het park en ook dat is allemaal heel goed onderhouden. Van oorsprong een ouder park, maar heel goed aangepast aan de huidige normen. Nergens erg lang gewacht en vriendelijk personeel. Je kunt de dag zo duur maken als je zelf wilt. Even op zoek naar een leuke kortingsbon en zelf ook wat eten en drinken meenemen. Wij hebben ons erg vermaakt en zijn veel langer gebleven dan we van plan waren!

Család nagyobb gyerekekkel, jún. 2014
"Leuk maar druk"Lefordít
B.Oomen
8,0

2014. június 25. Wij zijn op een maandag geweest. Laatste week van juni . Druk door de vele schoolreisjes . Bij de meeste attracties ongeveer 25 tot 35 minuten wachttijd. jammer dat de maximale capaciteit van de attracties niet werd benut . Bijvoorbeeld bij de dreamcatcher geen 2 maar 1 slinger stoeltjes in gebruik en bij Indiana River lagen nog een aantal boomstam bootjes niet in gebruik.Dit was bij meer attracties het geval . het park ziet er gezellig , en goed onderhouden uit. Je kunt wel zien dat het al een ouder park is.Het park is overzichtelijk en er zijn genoeg attracties voor alle leeftijds categorieen .

Csoport, 2014
"Leuk familiepretpark"Lefordít
wendy
8,0

2014. április 13. Wij wonen vlakbij Bobbejaanland hierdoor kom ik er al vanaf ik klein ben, sinds ik kinderen heb neem ik er al 8 jaar een abonnement van wij komen er wekelijks toch zijn we het nog niet moe na al die jaren. Het park is zowel voor groot als klein, de attractie's zijn leuk, ook is er voor kinderen een kinderland met een grote indoorspeeltuin. Het eten en drinken is er duur.

Család kisgyerekekkel, ápr. 2014
"Niet mijn park!"Lefordít
cath
4,0

2014. április 08. Ik vind het park ten eerste heel erg duur gelukkig ivm met mijn efteling abonnement,voor de helft van het geld maar als je de volle mep moet betalen ben je er zuur van.
Ook vind ik het park zelf slecht onderhouden en zwaar verouderd,maar wat ik helemaal belachelijk vond was dat sommige attracties dicht waren ivm met lunchpauze??en dan gewoon een uur ofzo...dat kun je gewoon niet maken!!zeker niet als je zoveel entree geld betaald.
Wat ik ook erg vreemd vond dat er maar 1 man personeel stond voor 2 verschillende attracties..waardoor kinderen erg lang moeten wachten.
Ook vond ik het aanbod qua eten erg slecht je kunt bijna niet aan een gewoon broodje komen..alleen maar vet..of je moet helemaal naar de andere kant van het park!
Het eten en drinken is ook heel erg duur.
Al met al prijs/kwaliteit verhouding erg scheef.
Ik zal er niet snel meer terug komen helaas.

Család kisgyerekekkel, okt. 2013

Barátok, szept. 2013
"Slecht onderhouden"Lefordít
Anna81
6,0

2013. szeptember 22. Aanbod van attracties prima maar wat is het park slecht onderhouden. Met een likje verf zou het geheel er al stukken beter uitzien. Personeel bij de in-/uitgang was zeer vriendelijk.

Csoport, aug. 2013
"Leuke dag gehad"Lefordít
smit
8,0

2013. augusztus 17. De 2 parkshows vielen tegen.

Család nagyobb gyerekekkel, júl. 2013
"Leuk park"Lefordít
jgeboers57
8,0

2013. augusztus 03. Voor elk wat wils. Zowel heel spannende achtbanen als waterattracties. Tussendoor veel bankjes en mogelijkheden om drankjes te halen. Helaas wat eten betreft alleen veel vette hap. Het was zoeken naar een broodje.

Család nagyobb gyerekekkel, júl. 2013
"Aanrader voor de hele familie!"Lefordít
Thomas
9,0

2013. augusztus 01. Bobbejaanland is een leuk park met attracties voor de hele familie. Er is een leuke en gezellige sfeer en de wachtrijen zijn meestal niet langer dan een halfuur. Echt een aanrader voor iedereen die een leuk dagje uit wilt met het hele gezin!

Párok, júl. 2013
"Leuk park"Lefordít
annnn
8,0

2013. július 24. Wij vonden het een erg leuk park. Ontzettend veel leuke attracties helemaal met heet weer wat wij troffen. We hadden met een actie 23 euro pp betaald, dat is meer dan genoeg. 32 is normaal wel erg duur.
Wachtrijen waren midden juli niet langer dan 5-10 minuten.

Zoover link az Ön weboldalára

Több lehetőségért kattintson ide

Poll

Hány pohár alkoholt iszik meg a nyaraláson naponta?

Ön tulajdonos?

A Zoover különböző szolgáltatásokat nyújt a tulajdonosoknak.Több információhoz kattintson ide!