Értékelések Bobbejaanland (Vidámpark)

Bobbejaanland (Vidámpark)
77 vélemény
Értékelések Bobbejaanland (Vidámpark)
Olensteenweg 45, B-2460, Lichtaart

Bobbejaanland (Vidámpark) ennyit kap: 7,5 / 10, a következő alapján: 77 vélemény
Szeretné tudni, hogy másoknak mi a véleménye erről a látványosságról: Bobbejaanland (Vidámpark) (Lichtaart)? Ezen az oldalon megnézheti az értékeléseket! Készítettek 13 videók-t erről: Bobbejaanland (Vidámpark). Még keresgél? Nézze meg az itteni szálláshelyeket: Belgium Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Antwerpen Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Lichtaart, Bobbejaanland (Vidámpark) környékén
Türelmét kérem...
Betűméret: A A A

77 találat a következőhöz: Bobbejaanland (Vidámpark)

77 vélemény

2,50 voor een frikandel
1,60 voor een mars
2,00 euro voor bekkertje automaat koffie
en ga zo maar door
veel personeel in de horeca zie je niet bijna alles werkt met automaat
ook werd er niet automaties gekeken of er iemand stond bij de invalide ingang
heb dan ook regelmatig mijn kids achter het personeel aangestuurd zo dat ik er ook in kan NIET ERG VRIENDELIJK VOOR ROLSTOELEN DUS

Család nagyobb gyerekekkel, aug. 2011
"Goed Familiepark"Lefordít
V.Filip
7,0

2011. szeptember 01. Goed Familiepark voor klein en groot.We waren er de laatste twee dagen van de vakantie maar het enige wat tegen viel was het eten in het park,de pizza was lauw dus niet smakelijk en vuile tafels en overvolle vuilbakken.En de tweede dag hebben we de zelfbediening geprobeerd maar we vraagden twee maal balletjes en twee maal vol-au-vent.blijkbaar was de vol-au-vent juist op,dus maar 3x balletjes en een keer ribbetjes.
Oeiii maar een portie balletjes,uiteindelijk vond een collega nog een voorverpakte schaal balletjes en kregen we er toch maar weer bleek het niet al te warm te zijn.
Maar het park zelf wel net en aangenaam al zou ik vuilnisbakken aan de attracties met deksel plaatsen voor de bijen.Maar wel zeer goede attracties.En geen shows gezien of gevonden.

Család nagyobb gyerekekkel, júl. 2011
"Leuk attractiepark!"Lefordít
Gezin met kids van ...
8,0

2011. július 25. Waar de Efteling vooral een park is waar je een belevenis ondergaat, is Bobbejaanland gewoon een groot attractiepark met veel (!) grote attracties, veel meer dan de Efteling!
Doordat er zoveel keus is in rollercoasters, waterattracties, thrills etc., sta je bijna nergens echt lang te wachten. Op een zaterdag in het hoogseizoen konden we bijna overal binnen 5 minuten in! En dit is voor wat oudere kids (boven de 10 jaar) ook veel leuker, want die gaan immers voor de kick van grote attracties.
GROOT MINPUNT: HET VRESEIJK DURE ETEN!!! Je betaalt het dubbele voor een patatje, gewoonweg schandalige prijzen. Neem gewoon wat lekkers zelf mee en eet op de terguweg bij een van de vele frietkotten die je langs de weg ziet, is vaak ook veel lekkerder.

Család kisgyerekekkel, júl. 2011
"Erg leuk"Lefordít
Tom Adriaensen
9,0

2011. július 23. Op donderdag 20 juli geweest voor een dagje Bobbejaanland. Het weer was goed en de toegangsprijs was per persoon 10 euro ivm een actie. Het park was schoon en niet al te druk. Wachtrijen waren niet langer dan 15 minuten. Veel leuke en ook nieuwe atracties voor elke leeftijd. De meeste atracties zijn wat ouder maar het plzeier is er niet minder om geweest. De prijzen van eten en drinken zijn aan de hoge kant maar dat is tegenwoordig in elk atractiepark. Jammer was dat er veel horecatentjes dicht waren.

Ik kom zeker terug.!!!

Család kisgyerekekkel, júl. 2011
"Super, geschikt voor het hele gezin!"Lefordít
silv01
8,0

2011. augusztus 13. Bobbejaanland heeft attracties voor iedereen. We hebben geen lange wachttijden gehad en ondanks dat onze kinderen (2 en 4 jaar) lang niet overal in mochten hebben we de hele dag nodig gehad om door het park heen te lopen. Tijdens een fikse regenbui was het kinderland (dat binnen is) geweldig. Alleen daar al hadden de kinderen de hele dag kunnen blijven.
Dit park komt zeker op mijn lijstje om vaker heen te gaan. Veel leuker dan bijvoorbeeld de efteling.

Család kisgyerekekkel, 2011
"Leuk voor een keer."Lefordít
Gerard
6,0

2011. június 12. Het park is redelijk gedateerd en niet echt schoon. In vergelijking met andere parken in de Europa is dit wel een minder park. Je kunt je er goed vermaken echter is er niet een unieke attractie te benoemen. In vergelijking met 25 jaar geleden is het park er wel op vooruit gegaan.

Párok, jún. 2011
"Heel matig.."Lefordít
pamelavanspijk
6,0

2011. szeptember 05. Ik heb net een reactie geplaatst bij Movie Park Germany, waar we afgelopen weekend, toch wel dankzij bobbejaanland, voor de helft van de prijs heen konden (we kregen deze kortingscoupon bij de kassa).Wat eerder in het jaar, in mei of juni, zijn we in Bobbejaanland geweest, maar voor mij persoonlijk is dit echt geen super gedenkwaardige dag geweest hoor! Op het moment dat we er waren hebben we natuurlijk wel er het beste van gemaakt en al bij al toch een aardig dagje uit gehad. Maar ik vind de attracties van bobland toch maar allemaal zeer matig en onprofessioneel, zeker in vergelijking met moviepark, oud en vervallen was zelfs over veel attracties te zeggen.Als kind een paar keer geweest en volgens mij was er in de darkrides niks veranderd, m.a.w. dat is al 10-15 jaar hetzelfde, en dat met de moderne technieken van tegenwoordig?!De Tyfoon en Sludgehammer zijn leuk, ook de el rio (ronde bootjes) zijn leuk maar die vind je in elk park. Maar of dat nu de moeite waard is om terug te gaan..

Csoport, 2011
"Super park!"Lefordít
Christel

2011. május 31. Wij zijn afgelopen zondag naar Bobbejaanland geweest, een super dag beleefd!
Waren er met kleine kinderen, ouders en opa en oma, iedereen heeft wel iets naar zijn of haar zin kunnen doen en meemaken. Park ziet er netjes verzorgd uit en de attracties zijn echt "cool". Geven flinke actie kortingen weg en horeca geen gebruik van gemaakt. Toiletten zijn gratis, was voorheen niet.

Csoport, máj. 2011
"Leuk pretpark"Lefordít
nicole
8,0

2011. október 16. Vet park! ben er al regelmatig geweest.
Er is laatst een nieuw achtbaantje bijgekomen maar die is echt lachen

Család kisgyerekekkel, máj. 2011
"Heel leuk pretpark voor jong en oud."Lefordít
mira
9,0

2011. május 06. Erg leuk pretpark voor kleine en grote mensen,alles netjes verzorgd,vriendelijk personeel.

Zoover link az Ön weboldalára

Több lehetőségért kattintson ide

Poll

Hány pohár alkoholt iszik meg a nyaraláson naponta?

Ön tulajdonos?

A Zoover különböző szolgáltatásokat nyújt a tulajdonosoknak.Több információhoz kattintson ide!