Megérkezés dátuma:
Távozás dátuma:
induló árak € 49
A legolcsóbb ár az elmúlt 48 órában
A legjobb utazási oldalak legjobb ajánlatait mutatjuk meg!
Zakynthos
165 vélemény
Értékelések Zakynthos

Zakynthos ennyit kap: 8,3 / 10, a következő alapján: 165 vélemény
Kiváncsi, hogy mások mit gondoltak az itteni (Zakynthos) nyaralásukról? Akkor nézze meg a többiek véleményét ezen a weboldalon. Esetleg Ön töltötte itt a nyaralását? Akkor pedig mi vagyunk kiváncsiak az Ön véleményére! Így találhat értékeléseket erről: Zakynthos,6 Apartmanok, 1 Kemping, 11 Hotelek, 1 Apart hotel és 3 Villák Ezt is megtekintheti a Zooveren: Zakynthos,321 fényképek nyaralásokról Ezt láthatja: 1 videó, erről: Zakynthos Ezen az oldalon talál itteni szálláshelyeket: Zakynthos Nézzen meg más szálláshelyeket is itt: Zakynthos Nézzen meg minden szálláslehetőséget itt: Zakynthos
Türelmét kérem...
Zakynthos - Sajnos még nem érkezett értékelés. Ön viszont lehet az első, aki leírja a véleményét!

Járt már itt?

8,4
8,6
Mutasson értékeléseket erről:
Párok, aug. 2014
"Geweldige vakantie gehad zante sun aghios sostis"Lefordít
Theo Staring
9,0

2014. augusztus 26. net terug vanuit zakynthos aghios sostis hotel zante sun van 10 augustus tot 24 augustus
heel schoon hotel super personeel heel vriendelijk en in voor een geintje. Bij de bar is het gezellig en goed verzorgd en ook na de all in tijd dat is om 22.00. uur is het heel goed te betalen , zwembad eenvoudig maar super schoon wordt iedere avond echt schoongemaakt vloer ligbedden en alles tot de cm weer neergezet en iedere ochtend rond half acht gaat de verzorger er met de stofzuiger doorheen . wij hebben een geweldige vakantie gehad en dat is mede te danken aan al het personeel ,het strand is op loopafstand en heerlijk om te zijn de ene dag zwembad en de andere dag strand kwaliteit prijs verhouding heel goed kortom volgend jaar zeker weer naar dit hotel wij heben een quad gehuurd en een auto kun je alles bekijken van het eiland zeker de moeite waard

Párok, júl. 2014
"Heerlijk vakantie eiland met perfect klimaat"Lefordít
Rob en Janke van Di...
9,0

2014. július 21. Grieken zijn zeer vriendelijk en gastvrij, op Zakynthos misschien nog wel meer! Veel "live" lokale muziek.

Párok, júl. 2014
"Mooie stad"Lefordít
Bella en Niek
4,0
2,0
7,0

2014. augusztus 03. Mooie stad en betaalbaar. Hier kun je nog lekker uit eten bij een aantal restaurantjes voor normale prijzen. De stad is echter natuurlijk na de aarbeving wel nieuw opgebouwd maar getracht authentiek te herbouwen. Zeker een mooie stad die de moeite waard is te bezoeken.

"Voor herlaling vatbaar"Lefordít
Michel Tijssen
9,0

2014. július 12. Wat wij gezien hebben van Zakynthos is erg mooi. Mooie kleine strandjes. (Kalamaki Beach) Zakynthos-stad is een leuke gezellige stad. Zeker een eiland om nog eens naar terug te keren.

Párok, jún. 2014
"Quite at daytime - fun at nighttime"Lefordít
Alyssa
9,0

2014. július 05. We went to the city of Zakynthos twice and when you go around 6 o'clock it is really quite in the streets and there aren't many people but when we were there aorund 9 o'clock there were a lot of people and it was real fun to just sit at a terrace and watch all the locals and tourists.

Barátok, jún. 2014
"Prachtig land! mooie natuur,"Lefordít
lianne tap
9,0

2014. július 24. Voor ieder wat wils. Of je nou van avontuur of rust houdt. Je kan het vinden in de verschillende plekken op zakhyntos. Een scooter huren is een aanrader!

"Fine place"Lefordít
Frits van Doornik

2014. június 25. Better maintenance of the roads

"Prima om te vertoeven"Lefordít
Henk & Gerrie van d...
5,0
7,0

2014. július 11. Zakynthos stad is de de place to be. Prachtige haven en een leuk centrum met winkeltjes en restaurantjes. Wel druk verkeer. Maar met de fiets heel goed te doen.

"Leuk eiland"Lefordít
Simon en Margo Bijl...
8,0

2014. június 17. Het eiland is niet al te groot. Soms heuvelachtig dan weer vlak met geweldige vergezichten. We hebben een auto voor 7 dagen gehuurd en bijna alle plekken van het eiland bezocht. Wij vonden een verblijf van 11 dagen voldoende en hebben ons prima vermaakt. Zeker een eiland om aan te bevelen

Párok, jún. 2014
"Geweldige bestemming voor herhaling vatbaar!"Lefordít
Lookylook2010
10,0

2014. augusztus 08. Wij zijn met zn twee 10 dagen naar Zakingtos geweest, en ik zeg u eerlijk Griekenland stond tot voor kort zeker niet boven aan mijn verlang lijstje, omdat ik er gewoonweg niks mee had maar daar ben ik helemaal van terug gekomen. Ik wist niet wat ik zag en we hebben al veel gezien maar Griekenland en met name Zakingtos staat na deze 10 dagen in mijn favoriete top 5 wat hebben we hier ontzettend genoten en wat een prachtig eiland een dikke 10 als ik die mag geven. Ook het appartement waar wij in zaten een fantastische accomodatie. Wij zijn misschien een beetje erg verwend omdat we al veel gezien hebben en vaak vergelijken.maar het personeel is vriendelijk, behulpzaam en wij gaan hier zeker nog een keer terug "sea vieuw Village " plaatsje vasilikos het is een klein plaatjse en het hotel ligt in de bergen gewoon de weg volgen makkelijk te vinden. maar wat een prachtig uitzicht vlak bij banna beach en andere zand stranden, je moet ook zeker op een paar excursies gaan de moeite waard!

Zoover link az Ön weboldalára

Több lehetőségért kattintson ide

Poll

Hány pohár alkoholt iszik meg a nyaraláson naponta?